1. #1
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987

    آب بندی ماشين های صفر كيلومتر Engine break-in

    براي آبندي صحيح در 750 كيلومتر اول از رفتن به سر بالاپيها با اتومبيل پر از بار دوري كنيد و دنده هاي اتومبيل را طوري عوض كنيد كه دور موتور ما بين 2500 تا 4000 دور قرار گيرد واز فشار آوردن به موتور در زمان شتابگيري جلوگيري كيند دنده مرده و تخته گاز نرويد و حتي الامكان با دورهاي ثابت در مسير طولاني حركت نكنيد (مسيرهاي اتوبان ) بعد از 750 كيلومتر اول 750 كيلومتر ديگر داريد كه در زمان رسيدن به 1000 كيلومتر مي بايست روغن موتور را در بعضي اتومبيلها تعويض كنيد (سرويس اوليه) و براي اولين سرويس از روغن موتور اتومات (50-20 يا بهتر ) استفاده كنيد و موتور اتومبيل را در 750 كيلومتر دوم به ترتيب در سه تقسيم 250 كيلومتر مابين 2500 تا 4500 و 5000 و 5500 در زمان تعويض دنده استفاده كنيد و همچنان از شتابگيريهاي سريع و فشار آوردن بر موتور در سربالاپيها و در زمان دور پايين موتور (دنده مرده ) بپرهيزيد و تخته گاز نكنيد و از دنده معكوس نيز استفاده نكنيد .
    ویرایش توسط operator : 24 اسفند 1397 در ساعت 16:37

  2. # ADS
    آب بندی ماشين های صفر كيلومتر Engine break-in
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    نوشته
    1026
     
  3. #2
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    سعي كن سرعت متغير باشه و هيچ دنده اي بيكار نمونه
    بهتره عادي رانندگي كني دور رو زياد پر نكني
    بهتره برا دنده عوض كردن حد اكثر تو جايي كه بالا ترين گشتاور بدست مياد عوض كني 1000 تا ازش بيشتر نشه
    تا اونجا كه ميتوني از معكوس استفاده نكن
    رسيدن به سرعت بالا هم هيچ مشكلي نداره فقط سرعت ثابت و فشار رو موتور يكسان نباشه
    رو موتور فشار ناگهاني نيار سريع شتاب نگير تيك اف رو هم كه كاملا بيخيال شو چون 2000 آدمو هوايي ميكنه برا شتاب و تيك اف
    و از همه مهمتر اينكه بايد تو اين مدت دوبار روغن و يه بار هم فيلتر عوض كني چون تو كارخونه يه مقدار مواد ريز تو موتور ميمونه كه بايد سريع خارج بشه تا موتور اسيب نبينه

  4. #3
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    در كل بهتره بگيم كه نبايد گاز رو براي مدت زيادي ثابت نگه داشت.دليلشم تو سيستم روغن كاريه.



  5. #4
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    اين كارا نبايد بشه :
    گاز و تا ته بدي و يه دفعه شتاب بگيري
    دور موتور كمتر از 2500 باشه
    با يه سرعت مدت زياد بروني
    تو سر بالايي يا با ظرفيت كامل بروني

    توصيه آب بندي:
    تا 1000 تا يه دفعه شتاب نگير
    از صفر تا750 دور موتور از 2500 تا 4000
    نه كمتر باشه نه بيشتر
    از 750 تا 1000از 2500 تا 4500
    از 1000 تا 1250از 2500 تا 5000
    از 1250 تا 1500 از 2500 تا 5500

    اينا يعني راه مي يفتي و جلوت باز بود تو اين كليومتر ها دور موتور رو تا اين حد ببر بالا
    مي توني تو 500 و 1000 و 1500 روغن عوض كني
    ولي 1000 تا هم مي توني عوض كني
    اون براي ماشين هاي قديمي تره يعني موتورشون قديمي تر باشه

    كارايي هم كه نبايد بكني رو كه واست گفتم ولي با يه سرعت و يه دور موتور مدت زياد نرون
    همه دنده ها رو هم امتحان كن

  6. #5
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    8,987
    البته يه چيزي در مورد آب بند بگم كه تا حالا بهش زياد پرداخته نشده

    اين كه يه كمپاني اعلام ميكنه محصولاتش نياز به آب بندي ندارن به خاطر كيفيت كار بالا توي توليداتشونه و اطمينان از اينكه سطوحي كه بايد سيقلي باشن كاملا سيقلي هستن و بدون شك هيچ نوع مواد زائدي توي قسمتهاي مختلف ماشين نمونده
    ضمن اينكه آچار كشي ها به درستي انجام شده و همه چيز با دقت بسته شده

    تو محصولات ايراني بهتره آب بندي رو جدي بگيريم
    چون كيفيت ساخت مواد خيلي پايينه
    فالبها كهنه هستن و دستگاه هاي تراش فرسوده
    مونتاژگر ها بي توجه هستن

کلمات کلیدی این موضوع

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
مجله ارژنگ - مجله فانوس فکر - مجله نارمک - مجله تهران نو -
سایت jetbet
اخبار روز - بروز ترین

ورود

ورود